Friday 11 March 2016

NEW SEMESTER!!

Hi, assalamualaikum,
New semester, second year as a student.
penuh dgn cabaran,suka duka,jatuh bangun,pahit manis.. semua aku pernah rsa sepanjang jadi student di sni. alhamdulillah..sahabat2 masih lagi stay slalu ada utk aku ,susah payah bersama.cuma sorang sahabat tiada coz join student exchange in mobility kat uni jogja. i miss her ,,ohh myyy =(
one of my bestie here yg bijak even kuat tidur but sangat best berkawan dgnnya,bijak bg pendapat,ajar aku subjek susah2. hehe i hoep she got many friends there and be happy stdy kat sana ye nija!
setakat ni mcm biasa awal sem baru buka banyak assignment yg dah menanti utk terus siapkan smpai siap smpai deadline. for this new sem, i got one new lect yg sorg shja women, lect lain smua lelaki okayy. hm almost smua foreigner lect just 2 org je mlayu. okay inshaAllah semoga aku dpt follow study stiap subjek sem ni. and semua subjek yg aku amik sem ni theories. means, aku kena bnyak fokus mmbaca,hafal and stdy and stdy and again and again. Ya Allah... aku trlalu risau. aku harap pengajaran sem lepas dapat aku jadikan pmbakar semangat utk terus bngun brusaha balik apa yg aku trtinggal.aku menyesal, aku harap dapat catch up no postponed kerja or else, aku sndiri yg tanggung susah. aku kuat,aku bijak ,org lain boleh buat means aku pun boleh buat kn? i'll do this for mom, my family and of course utk my future jgk.
wish me luck korang =)

No comments:

Post a Comment